Stiri de Constanta
AfaceriFinantePoliticaUncategorizedWorld

Atribuirea controversată a logo-ului de 16.000 de euro al stațiunii Mamaia

Recent, Primăria Constanța a lansat noul brand turistic al stațiunii Mamaia, însă bucuria a fost de scurtă durată. Aproape imediat, s-a descoperit că logo-ul prezentat era similar cu cel al unui complex hotelier din Spania, ceea ce a dus la retragerea acestuia. Iată cum s-a desfășurat întreaga poveste:

Achiziționarea logo-ului a fost făcută prin intermediul Organizației de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, o entitate nou înființată de către Primăria Constanța și condusă de George Măndilă, unul dintre consilierii primarului Vergil Chițac.

Astfel, contractul pentru noul logo a fost atribuit direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin). Însă, dezvăluirile din presă au arătat că logo-ul prezentat de firma clujeană era luat de pe site-uri de stoc. În comparație cu sigla stațiunii Mamaia, care prezenta trei pescăruși stilizați, designul achiziționat de pe Freepik avea doi pescăruși. Imaginile de pe Freepik pot fi utilizate gratuit pe baza unui abonament de 15 euro pe lună.

Managerul firmei Blue Sky Advertising a recunoscut că logo-ul a fost cumpărat de pe site-uri de stoc și nu a fost creat în mod personal, așa cum apărea în descrierea achiziției de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice), conform informațiilor prezentate de dobrogealive.ro.

Ulterior, Primăria Constanța a luat decizia de a renunța la achiziționarea logoului, deoarece nu dorea să aibă un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania.

Maria Emanuela Huruială, administratorul firmei Blue Sky Advertising, a afirmat că au lucrat intens la manualul de identitate al logo-ului și că au avut un timp limitat pentru a livra întregul branding. Cu toate acestea, suma plătită pentru logo a fost declarată confidențială.

În contextul acestor evenimente, au apărut suspiciuni cu privire la modul în care firma lui Huruială a obținut contractul. Aceasta a menționat că a intrat în posesia contractului cu ajutorul unei „prietene din București”, dar a refuzat să dezvăluie identitatea acesteia.

Maria Emanuela Huruială, cunoscută anterior ca Emanuela Istrate, provine din Pașcani și conduce de câțiva ani o agenție de publicitate și branding, avându-l ca partener de afaceri pe Radu Lupaș, implicat într-un proiect politic.

În final, controversa privind atribuirea contractului pentru logo-ul Mamaia a stârnit numeroase întrebări și discuții publice, cerându-se transparență și o analiză atentă a procedurilor de achiziții ale Primăriei Constanța.

Related posts

Epopeea de la Șantierul „Damen” din Mangalia

Daniel Mihai

SIE s-a modernizat și caută forțe proaspete… pe Facebook

Daniel Mihai

Mănăstirea Putna din România: O “Clinică a Sufletelor” pentru Identitatea și Vindecarea Spirituală, conform liderului politic Ninel PEIA

Maria Dobrogea

România are nevoie urgentă de un „antrenor” ca lider puternic și responsabil pentru serviciile secrete, care să ghideze aceste instituții spre un viitor mai sigur și prosper.

NinelPeia

Loialitatea în Lumea Afacerilor: O Abordare Realistă

FCSB – CSKA 1948 Sofia! Vicecampioana României, cu un pas în al treilea tur al preliminariilor Conference League

StirideConstanta

Leave a Comment

StirideConstanta.ro
StirideConstanta.ro